Esiintymistaito, Helsinki

5.10.2023 09:00

Original Sokos Hotel Tripla

Luottamusmiehenä ja työsuojeluvaltuutettuna sinulle tulee vastaan usein tilanteita, joissa olet esillä. On kyse sitten uuden työntekijän perehdyttämisestä, neuvottelusta työnantajan, jäsenhankinnasta tai palaverista aliurakoitsijan kanssa. On tärkeää, että osaat kertoa asiasi selkeästi ja positiivisella tavalla.

Liitto haluaa kouluttaa sinua, jotta jokaisen luottamushenkilömme olisi mahdollisimman helppo toimia tehtävässään. Tule hakemaan Rakennusliiton kahden päivän esiintymistaidon koulutuksesta varmuutta esiintymiseen. Koulutuksessa on lukuisia käytännön harjoituksia ja sekä ratkotaan vuorovaikuttamisen haasteita.

Kurssin alustava ohjelma

Kurssihakemuksesta lähtee kopio myös työnantajan edustajalle hakemuksessa ilmoitettuun osoitteeseen. Kurssille kirjautuu osallistujaksi työntekijä.

Esiintymistaidon koulutus on työnantajatuen piirissä. Yrityksissä, joissa sopimisjärjestelmää arvostetaan, työnantaja maksaa kurssilaiselle palkan koulutuksen ajalta. Niissä tapauksissa, joissa osallistujalle tulee ansionmenetystä, Rakennusliitto maksaa ansionmenetyskorvausta 82,56 euroa/pv (v. 2022). Rakennusliitto maksaa kurssin aikana opetuksen, ruokailun, matkat ja tarvittaessa majoituksen (jos saavut pitkän matkan päästä ja tarvitset majoituksen jo edellisillasta alkaen, ilmoita asiasta lomakkeen Terveisiä järjestäjälle -kentässä). Koulutuksen järjestäjä laskuttaa myöhemmin työnantajalta ruokarahan työehtosopimuksen mukaisesti.

Vahvistus ilmoittautumisesta tulee sähköpostiin. Ota yhteyttä, jos et vuorokauden sisällä saa vahvistusta.

Juhani Lohikoski, puh. 050 366 1171 tai Marjukka Hilbert, puh. 040 707 8601

5.10.2023 09:00