Tapahtuman oletuskuva

Rakennustuoteteollisuuden valtakunnallinen luottamushenkilötapaaminen

26.4.2024 11:00

Savonlinna (Sokos Hotel Seurahuone)

Rakennusliitto järejstää rakennustuoteteollisuuden luottamushenkilöille tarkoitetun edunvalvontatilaisuuden.

Tilaisuudessa kuulet ajankohtaiset kuulumiset. Pohditaan edunvalvonnan ja työehtojen kehittämistä rakennustuoteteollisuuden työpaikoilla. Mukana asiantuntijat kertovat mm. maan hallituksen toimesta esitettyjen heikennysten vaikutuksista ammattialaan.

Ohjelma 26.4.2024

11.00                                   Lounas

12.00                                   Koulutusosuus

14.30                                   Kahvi

17.00                                   Ensimmäisen päivän päätös

12.30                              19.00                                   Illallinen

Ohjelma 27.4.2024

07.00                                   Aamiainen tarjolla

10.00                                   Koulutus jatkuu

12.00                                   Lähtölounas

Majoitus

Majoitus tapahtuu kahden hengen huoneissa. Ennakkoon ilmoitetut huonetoveritoiveet otetaan huomioon.

Rakennusliitto maksaa tilaisuudesta aiheutuvat kustannukset

Sovi työnantajasi kanssa luottamushenkilövapaan käyttämisestä perjantain osalta.

Matkakulut

Tilaisuus on jäsenille maksuton. Matkat korvataan Rakennusliiton matkustusohjesäännön mukaan. Matkalaskun tekemiseen saat tarvittavat ohjeet tilaisuuden yhteydessä.

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli eteesi tulee ilmoittautumisesi jälkeen ylitsepääsemätön este, tai sinulla on muuta kysyttävää, ota yhteyttä: Lauri Haikola p.0400869638 tai lauri.haikola@rakennusliitto.fi.

Paikkoja ei enää tarjolla.

Ajankohta

Alkaa:

26.4.2024 11:00

Päättyy:

27.4.2024 13:00

Lisää tapahtuma kalenteriisi

Savonlinna (Sokos Hotel Seurahuone)

Kauppatori 4-6
Savonlinna