Tapahtuman oletuskuva

Luottamushenkilöiden jatkokurssi, Oulu

9.11.2020 09:00

Original Sokos Hotel Arina

Tämä tapahtuma on täynnä.

Tervetuloa luottamusmiesten ja työsuojeluvaltuutettujen jatkokurssille!

Pohdimme kurssilla luottamushenkilöidemme kohtaamia haasteita työmaa- ja yritystasolla. Mietimme yhdessä harjoitusten ja keskustelutehtävien myötä, miten kehität neuvottelutaitojasi, parannat viestintää ja tutustut rakennusalan sosiaalikysymyksiin. Luottamushenkilön yksi keskeinen rooli on kehittää työpaikkaa. Mietimme yhdessä miten yrityksessäsi voitaisiin parantaa sopimusjärjestelmiä sekä kehittää työntekijöiden asemaa pyrkien tasa-arvoiseen työyhteisöön. Koulutuksessa tapaat luottamushenkilöitä eri puolilta Suomea. Kouluttajina toimivat Rakennusliiton alue- ja edunvalvontaosaston toimitsijat, joiden kanssa voit verkostoitua ja vaihtaa kokemuksia.

Kurssi on kaksiosainen ja molemmat osat tulee käydä kurssin suorittaakseen. Kurssille voi osallistua, jos on jo käynyt luottamusmiesten tai työsuojeluvaltuutettujen peruskurssin.

1. osa 9.-11.11.
2. osa 30.11.-2.12.

Luottamusmiesten jatkokurssin ohjelma

Työsuojelun jatkokurssin ohjelma

Ennakkotehtävän kurssille saat 10 vuorokautta ennen kurssin alkua sähköpostitse.

Ilmoittautuminen

Tällä samalla hakemuksella ilmoittaudut molemmille kurssin osille. Kurssin molemmat osat pidetään samassa paikassa.

Rakennusliitto ja Rakennusteollisuus RT suosittelevat, että luottamushenkilö ja työnantajan edustaja täyttävät hakemuksen yhdessä. Työnantajan sekä kurssille hakevan Rakennusliiton jäsenen tiedot täytetään hakemukseen. Kurssihakemuksesta lähtee kopio myös työnantajan edustajalle hakemuksessa ilmoitettuun osoitteeseen. Kurssille kirjautuu osallistujaksi työntekijä.

Rakennusliiton jäsen, joka toimii yrityksen tai työmaan luottamustehtävässä, saa tehtäväkohtaisen koulutuksen ajalta täyden palkan. Tämä on määritelty työehtosopimuksen koulutussopimuksessa. Kurssista ei aiheudu osallistujalle kuluja. Rakennusliitto maksaa kurssin aikana opetuksen, ruokailun, matkat ja tarvittaessa 1hh-majoituksen turvavälien vuoksi (jos saavut pitkän matkan päästä ja tarvitset majoituksen jo edellisillasta alkaen, ilmoita asiasta lomakkeen Terveisiä järjestäjälle -kentässä). Koulutuksen järjestäjä laskuttaa myöhemmin työnantajalta ruokarahan.

Lisätietoja:
koulutus@rakennusliitto.fi
Sara Putaansuu, puh. 020 774 3076
Juhani Lohikoski, puh. 050 366 1171

Valitse alta mille kurssille (ryhmä) osallistut luottamustehtäväsi mukaan. Valitse alta vain yksi ryhmä, älä useampaa.

Ilmoittautuminen on päättynyt.

Paikkoja jäljellä

Tapahtumaan on jäljellä 10 paikkaa.

Alkaa:

9.11.2020 09:00