Tapahtuman oletuskuva

Luottamusmiesten ja työsuojeluvaltuutettujen peruskurssi, Tampere

17.9.2024 08:30

Original Sokos Hotel Ilves

Tervetuloa Luottamusmiesten ja työsuojeluvaltuutettujen peruskurssille!

Alustava ohjelma

Uudistuneella peruskurssilla keskiössä on luottamushenkilötoiminnan avaaminen, työympäristön tunteminen, motivointi, rohkaisu, vertaistuki ja verkostoituminen.

Ilmoittautuminen

Kurssihakemuksesta lähtee kopio myös työnantajan edustajalle hakemuksessa ilmoitettuun osoitteeseen. Kurssille kirjautuu osallistujaksi työntekijä.

Rakennusliiton jäsen, joka toimii yrityksen tai työmaan luottamustehtävässä, saa tehtäväkohtaisen koulutuksen ajalta täyden palkan. Tämä on määritelty työehtosopimuksen koulutussopimuksessa. Kurssista ei aiheudu osallistujalle kuluja. Koulutuksen järjestäjä laskuttaa myöhemmin työnantajalta ateriakorvauksen.

Vahvistus ilmoittautumisesta tulee sähköpostiin. Ota yhteyttä, jos et vuorokauden sisällä saa vahvistusta.

Jos saavut pitkän matkan päästä ja tarvitset majoituksen jo edellisillasta alkaen, ilmoita asiasta lomakkeen Terveisiä järjestäjälle -kentässä.

Lisätietoja:
osaaja@rakennusliitto.fi
Juhani Lohikoski, puh. 050 366 1171 tai Marjukka Hilbert, puh. 040 707 8601

Valitse haluamasi ryhmä
Ilmoittautuminen
Ilmoittautuminen päättyy
Määrä

Ilmoittautuminen päättyy 30.8.2024 23:59

Määrä:

Paikkoja jäljellä

Luottamushenkilö: 13 kpl jäljellä (/20)

Ajankohta