Tapahtuman oletuskuva

Tervetuloa Luottamusmiesten peruskurssille!

Alustava ohjelma/aikataulu, ma-pe 30.10.-3.11.2023

lm-pk-2023_tre.png (47 KB)

Uudistuneella peruskurssilla keskiössä on luottamushenkilötoiminnan avaaminen, työympäristön tunteminen, motivointi, rohkaisu, vertaistuki ja verkostoituminen. Koulutus järjestetään yhteistyössä Murikka-opiston kanssa. Murikan omat kouluttajat opettavat perusasiat ja Rakennusliiton edunvalvontaosaston asiantuntijat tuovat alakohtaisen työehtosopimus- ja työympäristötiedon sekä ajankohtaiset asiat.

Ilmoittautuminen

Kurssihakemuksesta lähtee kopio myös työnantajan edustajalle hakemuksessa ilmoitettuun osoitteeseen. Kurssille kirjautuu osallistujaksi työntekijä.

Rakennusliiton jäsen, joka toimii yrityksen tai työmaan luottamustehtävässä, saa tehtäväkohtaisen koulutuksen ajalta täyden palkan. Tämä on määritelty työehtosopimuksen koulutussopimuksessa. Kurssista ei aiheudu osallistujalle kuluja. Koulutuksen järjestäjä laskuttaa myöhemmin työnantajalta ruokarahan.

Vahvistus ilmoittautumisesta tulee sähköpostiin. Ota yhteyttä, jos et vuorokauden sisällä saa vahvistusta.

Jos saavut pitkän matkan päästä ja tarvitset majoituksen jo edellisillasta alkaen, ilmoita asiasta lomakkeen Terveisiä järjestäjälle -kentässä.

Lisätietoja:
osaaja@rakennusliitto.fi
Juhani Lohikoski, puh. 050 366 1171 tai Marjukka Hilbert, puh. 040 707 8601

Ilmoittautuminen on päättynyt.

Paikkoja jäljellä

Tapahtumaan on jäljellä 0 paikkaa.

Alkaa:

30.10.2023 10:15