Neuvottelutaito, Helsinki

16.11.2023 09:00

Scandic Park Helsinki

Neuvottelutaito on luottamushenkilön keskeisiä osaamisalueita. Vahvaa edunvalvontaa tukee neuvotteluprosessin osaaminen eri vaiheissa.

Koulutuksen tavoitteita:
- Tunnet neuvotteluprosessiin, ja osaat viedä asioita eteenpäin keskustelun kautta tavoitteellisesti
- Osaat kysyä neuvotteluissa oikeita kysymyksiä ja argumentoida tietopohjalta
- Pyrit hyvään vuorovaikutukseen
- Haet ratkaisua, joka ei ole pattitilanne, ja säilyttää luottamuksen
- Kehität viestimistäsi neuvottelutilanteissa

Koulutus on suunnattu yritysten ja työpaikkojen luottamushenkilöille. Kurssi on työnantajatuen piirissä.

Kurssihakemuksesta lähtee kopio myös työnantajan edustajalle hakemuksessa ilmoitettuun osoitteeseen. Kurssille kirjautuu osallistujaksi työntekijä.

Rakennusliiton jäsen, joka toimii yrityksen tai työmaan luottamustehtävässä, saa tehtäväkohtaisen koulutuksen ajalta täyden palkan. Tämä on määritelty työehtosopimuksen koulutussopimuksessa. Koulutuksen järjestäjä laskuttaa myöhemmin työnantajalta ruokarahan. Kurssista ei aiheudu osallistujalle kuluja. Rakennusliitto maksaa kurssin aikana opetuksen, ruokailun, matkat ja tarvittaessa majoituksen. Jos saavut pitkän matkan päästä ja tarvitset majoituksen jo edellisillasta alkaen, ilmoita asiasta lomakkeen Terveisiä järjestäjälle -kentässä.

Juhani Lohikoski, puh. 050 366 1171 tai Marjukka Hilbert, puh. 040 707 8601

16.11.2023 09:00