Luottamushenkilöiden peruskurssi, Tampere

26.10.2020 09:00

Scandic Tampere Station

Tämä tapahtuma on täynnä.

Tervetuloa luottamusmiesten ja työsuojeluvaltuutettujen peruskurssille!

Selvitämme käytännönläheisten neuvottelu- ja keskusteluharjoitusten kautta keskeisiä kysymyksiä, joita sinulle tulee luottamushenkilönä paikallistasolla vastaan. Kehitä osaamistasi sopimusalastasi sekä vahvista neuvottelutaitojasi, paranna viestintää ja tutustu rakennusalan sosiaalikysymyksiin.

Koulutuksessa pohdimme luottamusmiehen ja työsuojeluvaltuutetun oikeuksia ja tehtäviä. Mietimme miten työpaikkaasi voisi kehittää turvallisemmaksi ja sopimusjärjestelmiä parantaa. Tutustut tukiverkostoosi tavaten alue- ja keskustoimiston toimitsijoita sekä kymmeniä eri työmaiden ja yritysten luottamusmiehiä sekä työsuojeluvaltuutettuja, joiden kanssa pääset vaihtamaan kokemuksia ja vertaisoppimaan.

Kurssi on kaksiosainen ja molemmat osat tulee käydä kurssin suorittaakseen.

1. osa 26.-28.10.
2. osa 16.-17.11.

Luottamusmiesten peruskurssin ohjelma

Työsuojelun peruskurssin ohjelma

Samaan aikaan pidetään myös yhteysmiesten kurssi. Kurssi on kaksipäiväinen.

26.-27.10.

Yhteysmieskurssin ohjelma

Ennakkotehtävän kurssille saat 10 vuorokautta ennen kurssin alkua sähköpostitse.

Tällä samalla hakemuksella ilmoittaudut molemmille kurssin osille. Kurssin molemmat osat pidetään samassa paikassa.

Rakennusliitto ja Rakennusteollisuus RT suosittelevat, että luottamushenkilö ja työnantajan edustaja täyttävät hakemuksen yhdessä. Työnantajan sekä kurssille hakevan Rakennusliiton jäsenen tiedot täytetään hakemukseen.

Rakennusliiton jäsen, joka toimii yrityksen tai työmaan luottamustehtävässä, saa tehtäväkohtaisen koulutuksen ajalta täyden palkan. Tämä on määritelty työehtosopimuksen koulutussopimuksessa. Kurssista ei aiheudu osallistujalle kuluja. Rakennusliitto maksaa kurssin aikana opetuksen, ruokailun, matkat ja tarvittaessa 1hh-majoituksen turvavälien vuoksi (jos saavut pitkän matkan päästä ja tarvitset majoituksen jo edellisillasta alkaen, ilmoita asiasta lomakkeen Terveisiä järjestäjälle -kentässä). Koulutuksen järjestäjä laskuttaa myöhemmin työnantajalta ruokarahan.

koulutus@rakennusliitto.fi
Sara Putaansuu, puh. 020 774 3076
Juhani Lohikoski, puh. 050 366 1171

Valitse alta mille kurssille (ryhmä) osallistut luottamustehtäväsi mukaan. Valitse alta vain yksi ryhmä, älä useampaa.

26.10.2020 09:00

28.10.2020 15:00