Työsuojelun jatkokurssi, Tampere

1. osa 13.–15.9.
2. osa 11.–13.10.

tsj_lukkari21.png (68 KB)

Uudistuneella jatkokurssilla syvennetään peruskurssilla opittua entisestään. Koulutus järjestetään yhteistyössä Murikka-opiston kanssa. Murikan omat kouluttajat opettavat perusasiat ja Rakennusliiton edunvalvontaosaston asiantuntijat tuovat alakohtaisen työehtosopimus- ja työympäristötiedon sekä ajankohtaiset asiat.

Tällä samalla hakemuksella ilmoittaudut molemmille kurssin osille. Kurssin molemmat osat pidetään samassa paikassa.

Rakennusliitto ja Rakennusteollisuus RT suosittelevat, että luottamushenkilö ja työnantajan edustaja täyttävät hakemuksen yhdessä. Työnantajan sekä kurssille hakevan Rakennusliiton jäsenen tiedot täytetään hakemukseen. Kurssihakemuksesta lähtee kopio myös työnantajan edustajalle hakemuksessa ilmoitettuun osoitteeseen. Kurssille kirjautuu osallistujaksi työntekijä.

Rakennusliiton jäsen, joka toimii yrityksen tai työmaan luottamustehtävässä, saa tehtäväkohtaisen koulutuksen ajalta täyden palkan. Tämä on määritelty työehtosopimuksen koulutussopimuksessa. Kurssista ei aiheudu osallistujalle kuluja. Koulutuksen järjestäjä laskuttaa myöhemmin työnantajalta ruokarahan.

Juhani Lohikoski, puh. 050 366 1171, Marjukka Hilbert puh. 040 7078601

13.9.2021 10:15