Verkkokoulutus: Taloustieto yhteisen menestyksen tukena

17.6.2020 00:00

Taloustieto yhteisen menestyksen tukena -verkkokurssi auttaa ymmärtämään yritystalouden perusteet ja käyttämään tätä tietoa hyväksi työelämän eri tilanteissa. Kurssi opettaa keskustelemaan talousasioista uskottavasti ja tasa-arvoisesti sekä tekemään parempia päätöksiä ja välttämään moraalista hasardia.

shutterstock_1007133835.jpg (253 KB)

Kurssi koostuu viidestä pääosiosta:

• Talous osana yhteiskuntaa
  • Suomalaisten yritysten taloustiedot
  • Taloustietojen merkitys ja analysointi
  • Kansantalouden suhdanteet
  • Konsernit ja kansainvälinen toiminta

Sisällön voi oman opiskelutyylinsä mukaisesti joko lukea tai kuunnella ja katsella. Omat näkökulmansa aiheisiin tuovat toimitusjohtaja, talousjohtaja, pääluottamusmies, rehtori ja ekonomisti, jotka kommentoivat videohaastatteluissa joitakin käsiteltäviä teemoja.

Kurssi on tehty yhteistyössä Edita Publishing Oy:n sekä Palvelualojen ammattiliitto Pamin kanssa.

Ilmoittaudu kurssille alla olevan Ilmoittaudu-painikkeen kautta.

Sinulle luodaan käyttäjätunnukset verkko-oppimisympäristöön ja pääsy ilmoittautumallesi kurssille. Tunnukset tulevat lähettäjältä rlmo master ja viestin otsikkona on Rakennusliiton verkko-oppimisympäristö: Uusi käyttäjätunnus. Viestissä on käyttäjätunnuksesi ja järjestelmän sinulle luoma salasana, joka sinun pyydetään vaihtavan ensimmäisen kirjautumisen yhteydessä. Katsothan, ettei viesti ole mennyt roskapostiin.

Jos taas sinulla on jo tunnukset verkko-oppimisympäristöön, mutta olet unohtanut sanasanasi, kokeile tilata uusi salasana. Käyttäjätunnus on aina muotoa etunimi.sukunimi. Sähköpostiosoite on se, jonka olet ilmoittanut. Kokeile tilata salasananvaihtolinkki jommallakummalla tiedolla. Muista tarvittaessa katsoa, ettei viesti mene roskapostiin.

17.6.2020 00:00

31.12.2024 00:00