PERUUTETTU: Luottamushenkilöiden täydennyskoulutus, Tampere

1.12.2021 10:00

Scandic Rosendahl

Tapahtuma on valitettavasti jouduttu perumaan vallitsevan koronatilanteen takia. Osanottajille on lähetetty henkilökohtainen viesti. (29.11.2021)

ILMOITTAUTUMINEN PÄÄTTYNYT 18.11.2021

Tervetuloa luottamusmiesten ja työsuojeluvaltuutettujen vuosittaiselle täydennyskurssille! Ohjelma löytyy viereiseltä välilehdeltä.

Kurssi kokoaa liiton kaikkien sopimusalojen luottamusmiehet ja työsuojeluvaltuutetut yhteen kolmeksi päiväksi. Tapaamisessa pureudutaan työmarkkinoiden ja rakennusalan ajankohtaisiin kysymyksiin. Käydään läpi mitä uutta työ- ja työsuojelusäädännössä on tapahtumassa.

Kouluttamassa on toimitsijoita, liiton johtoa ja muita asiantuntijoita. Täydennyskurssi on luottamushenkilöille mainio paikka päivittää edunvalvontaosaamistaan sekä verkostoitua laajasti yritys- ja sopimusalakohtaisesti.

Koulutus on tarkoitettu luottamus- ja varaluottamusmiehille sekä työsuojelu- ja varatyösuojeluvaltuutetuille.

Jos tarvitset omalle ryhmällesi kokoustilaa kurssi-illoiksi, otathan yhteyttä.

Rakennusliitto ja Rakennusteollisuus RT suosittelevat, että luottamushenkilö ja työnantajan edustaja täyttävät hakemuksen yhdessä. Työnantajan sekä kurssille hakevan Rakennusliiton jäsenen tiedot täytetään hakemukseen. Kurssihakemuksesta lähtee kopio myös työnantajan edustajalle hakemuksessa ilmoitettuun osoitteeseen. Kurssille kirjautuu osallistujaksi työntekijä.

Rakennusliiton jäsen, joka toimii yrityksen tai työmaan luottamustehtävässä, saa tehtäväkohtaisen koulutuksen ajalta täyden palkan. Tämä on määritelty työehtosopimuksen koulutussopimuksessa. Kurssista ei aiheudu osallistujalle kuluja. Koulutuksen järjestäjä laskuttaa myöhemmin työnantajalta ruokarahan.

Juhani Lohikoski, puh. 050 366 1171 tai Marjukka Hilbert, puh. 040 707 8601

1.12.2021 10:00